سنگ مرمریت دهبید شایان

Rate this post

سنگ مرمریت دهبید شایان

از بهترین سنگ‌‌های تولیدی در بازار است و برای استفاده در ساخت‌وساز و البته طراحی داخلی و بیرونی ساختمان کاربرد و اهمیت زیادی دارد. استحکام، زیبایی و تنوع در رنگ،‌ این سنگ را در دسته محبوبترین‌ها قرار داده است.

سنگ مرمر چیست؟

سنگ مرمر از سنگ‌های دگرگونی است و زمانی که سنگ آهک در معرض گرما و فشار زیاد قرار گیرد، تشکیل می‌شود. البته در وهله اول از کلسیت معدنی (CaCO3) شکل گرفته و معمولاً شامل کانی‌های دیگر مانند کانی‌های رس، میکا، کوارتز، پیریت، اکسیدهای آهن و گرافیت است. سنگ‌های مرمر در کارخانه‌های زیادی تولید می‌شود اما باید اذعان داشت سنگ شایان دهبید جزو باکیفیت‌ترین‌هاست.

 

 

سنگ مرمر چگونه شکل می‌گیرد؟

سنگ آهک معمولاً در مرزهای صفحات همگرا تبدیل به سنگ مرمر می‌شود. در واقع در این قسمت‌ها، پوسته زمین تحت گرما و فشار دگرگونی زیادی قرار دارد. قبل از دگرگونی، کلسیت موجود در سنگ آهک به صورت مواد فسیلی و بقایای زیستی است. در طول دگرگونی، این کلسیت دوباره متبلور شده و بافت سنگ تغییر می‌کند. در مراحل اولیه تبدیل سنگ آهک به سنگ مرمر، بلورهای کلسیت در سنگ بسیار کوچک هستند. با ادامه فرایند دگرگونی، کریستال‌ها بزرگ‌تر می‌شوند و به راحتی به‌عنوان کریستال‌های به هم پیوسته کلسیت قابل تشخیص هستند. معدن شایان دهبیداز این سنگ فراوان است.

سنگ مرمریت دهبید شایان

 

معدن سنگ مرمریت دهبيد کرم شایان

این معدن در 20 کیلومتری شهر دهبید جاده کره ای در استان فارس قرار دارد.

 

قیمت سنگ مرمریت دهبيد کرم شایان

قیمت سنگ دهبید کرم شایان  به عواملی همچون طرح سنگ، ضخامت، ابعاد سنگ و کیفیت فرآوری سنگ بستگی دارد.

 

 

سنگ مرمریت دهبید اسکای استون


اسکای استون دهبید با تولید سنگ های دهبید مرغوب به عنوان یکی از صادرکننده گان سنگ مرمریت در حال حاضر تامین بازار داخلی و صادرات به نقاط مختلف جهان می باشد. اسکای استون دهبید با تولید سنگ های دهبید مرغوب به عنوان یکی از صادرکننده گان سنگ مرمریت در حال حاضر تامین بازار داخلی و صادرات به نقاط مختلف جهان می باشد.

آدرس: تهران، کیلومتر 35 اتوبان تهران قم، شهرک صنعتی شمس آباد،بلوار بوستان، نبش گلبن 10 پلاک 1

تلفن:    56236124-021

همراه:   556 0 119 0912

مدیریت: محمدرضا شریعتمداری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *