قیمت سنگ مرمریت دهبید

Rate this post

قیمت سنگ مرمریت دهبید

قیمت سنگ مرمریت دهبید: قیمت این سنگ به عوامل مختلفی بستگی دارد. هرچه رنگ آن روشن تر بوده و یکدست‌تر باشد، قیمت آن بیش‌تر است. ضخامت، ابعاد و کیفیت فرآوری این محصول بر قیمت آن تاثیر گذار است.

شفافیت و زیبایی سنگ دهبید-سنگ مرمریت دهبید

سنگ مرمریت دهبید نسبت به سنگ‌های موجود بازار قیمت نسبتا بالایی برخوردار است و مشتریان بیشتر به دلیل شفافیت و زیبایی به دنبال خریداری آن هستند. به همین خاطر سنگ دهبید بیشتر برای ساختمان‌های لوکس و گران قیمت انجام می‌شود زیرا استفاده از این سنگ در پروژه‌های ارزان قیمت اصلا مقرون به صرفه نیست.

طرح و رنگی

قیمت سنگ بعضی معادن به علت طرح و رنگی که دارند، نسبت به معادن دیگر بالاتر است. سورت‌های روشن‌تر و کم رگه‌تر قیمت بالاتر و سورت های تیره‌تر و با رگه‌های بیشتر قیمت پایین‌تری دارد.

ابعاد سنگ

همچنین هر چه اندازه سنگ در ابعاد بزرگتری باشد قیمت به نسبت بالاتری دارد.

کیفیت فرآوری و همچنین مواد به کار رفته در سنگ مثل یو وی، اپوکسی، کیفیت ساب، گونیا بودن و  یکدست بودن همگی از عواملی هستند که روی قیمت نه تنها سنگ دهبید بلکه بر انواع سنگ‌های ساختمانی تاثیر می‌گذارند.

قیمت سنگ مرمریت دهبید

قیمت سنگ مرمریت دهبید

​​​​​​​

 

سنگ مرمریت دهبید اسکای استون



اسکای استون دهبید با تولید سنگ های دهبید مرغوب به عنوان یکی از صادرکننده گان سنگ مرمریت در حال حاضر تامین بازار داخلی و صادرات به نقاط مختلف جهان می باشد. اسکای استون دهبید با تولید سنگ های دهبید مرغوب به عنوان یکی از صادرکننده گان سنگ مرمریت در حال حاضر تامین بازار داخلی و صادرات به نقاط مختلف جهان می باشد.

آدرس: تهران، کیلومتر 35 اتوبان تهران قم، شهرک صنعتی شمس آباد،بلوار بوستان، نبش گلبن 10 پلاک 1

تلفن:    56236124-021

همراه:   556 0 119 0912

مدیریت: محمدرضا شریعتمداری

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *