سنگ مرمریت دهبيد شایان کرم رنگ

Rate this post

سنگ مرمریت دهبيد شایان کرم رنگ

سنگ مرمریت دهبيد شایان کرم رنگ : سنگ دهبید شایان یکی از سنگ های مرمریت کرم استخوانی است که در حال حاضر جزء بهترین مرمریت های کرم است. از دلایل استقبال از سنگ دهبید شایان، رنگ روشن و یکدست بودن آن، دارا بودن تم گرم، استحکام ، مقاومت سایشی بالا، جذب آب پایین و ساب پذیری عالی آن اشاره کرد . سنگ دهبید شایان اغلب بصورت اسلب فرآوری می گردد و به اندازه دلخواه مشتری برش داده خواهد شد.

 

کاربرد سنگ دهبید شایان

کاربرد سنگ دهبید شایان در کلیه قسمت های داخلی ساختمان از جمله سنگ کف و دیواره ها است. این سنگ بیشتر در ساختمان های لوکس استفاده می شود.

 

سنگ مرمریت دهبيد شایان کرم رنگ

سنگ مرمریت دهبيد شایان کرم رنگ

معدن سنگ مرمریت دهبید

شایان در 5 کیلومتری شهر دهبید استان فارس واقع گردیده است.

این معدن یکی از معادن فعال کشور است که سالیانه بیش از 200 هزار تن سنگ از آن استخراج می شود. این سنگ می تواند بهترین انتخاب برای پروژه های بزرگ باشد زیرا در تامین سنگ پروژه با مشکل روبرو نخواهد شد. مرمریت دهبید شایان بصورت خام (کوپ) و فرآوری شده به سایر کشورها صادر می گردد.

 

 

سنگ مرمریت دهبید اسکای استون


اسکای استون دهبید با تولید سنگ های دهبید مرغوب به عنوان یکی از صادرکننده گان سنگ مرمریت در حال حاضر تامین بازار داخلی و صادرات به نقاط مختلف جهان می باشد. اسکای استون دهبید با تولید سنگ های دهبید مرغوب به عنوان یکی از صادرکننده گان سنگ مرمریت در حال حاضر تامین بازار داخلی و صادرات به نقاط مختلف جهان می باشد.

آدرس: تهران، کیلومتر 35 اتوبان تهران قم، شهرک صنعتی شمس آباد،بلوار بوستان، نبش گلبن 10 پلاک 1

تلفن:    56236124-021

همراه:   556 0 119 0912

مدیریت: محمدرضا شریعتمداری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *