سنگ مرمریت دهبيد شایان

Rate this post

سنگ مرمریت دهبيد شایان

سنگ دهبید شایان یکی از سنگ های مرمریت کرم استخوانی است که در حال حاضر جزء بهترین مرمریت های کرم است.

از دلایل استقبال از سنگ دهبید شایان، رنگ روشن و یکدست بودن آن، دارا بودن تم گرم، استحکام، مقاومت سایشی بالا، جذب آب پایین و ساب پذیری عالی آن اشاره کرد.

سنگ دهبید شایان اغلب بصورت اسلب فرآوری می گردد و به اندازه دلخواه مشتری برش داده خواهد شد.

 

سنگ مرمریت دهبيد شایان

سنگ مرمریت دهبيد شایان

 

 

مقدار جذب آب بسیار کم

از دیگر مزایای سنگ دهبید شایان مقدار جذب آب بسیار کم است به گونه ای که درصد جذب آب و رطوبت این سنگ نزدیک به صفر است و این امر باعث می شود که شستشو و تمیز سازی آن بسیار مطمئن تر باشد و عمر این سنگ نیز بیش از پیش افزایش یابد. تنوع رنگ سنگ دهبید از دیگر فاکتور هایی است که موجب شده تا این محصول در بین خریداران محبوب باشد.

سنگ دهبید در رنگ های کرم مایل به سفید

سنگ دهبید در رنگ های کرم مایل به سفید تا رنگ نسکافه ای تولید می شود و به همین جهت است که این سنگ برای اغلب نما ها و فضا ها داخلی و خارجی مناسب می باشد.

شفافیت بی نظیر از دیگر مزیت های سنگ دهبید می باشدبه گونه ای که میزان درخشش سنگ دهبید بسیار بالا بوده و به راحتی می تواند کم ترین نور های موجود در محیط را جذب و منعکس کند و همین فاکتور به عاملی تبدیل شده تا فضا هایی که با این سنگ انجام می شوند بسیار روشن تر و جذاب تر باشند .

 

میزان ساب پذیری سنگ دهبید شایان

میزان ساب پذیری این سنگ به دلیل تراکم بالا از دیگر فاکتور هایی است که موجب محبوبیت آن شده است.

این قابلیت سبب می شود تا کار با سنگ دهبید بسیار راحت تر و به صرفه تر باشد . تمام این فاکتور ها موجب شده تا تقاضا برای خرید سنگ دهبید افزایش پیدا کند.

 

کاربردهای سنگ دهبید شایان

به گزارش جهان نيوز، سنگ دهبید با ویژگی های ظاهری منحصربفرد و مشخصات فنی فوق العاده، به یکی از پرکاربردترین سنگ های صنعت ساختمان ایران و جهان تبدیل شده است. شهر دهبید در استان فارس بیشترین و مرغوب ترین معادن  سنگ مرمریت ایران را دارا می باشد.مرغوبیت سنگ دهبید به حدی است که نمونه های مختلف آن در انواع ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری و … استفاده می شود.

 

سنگ دهبید شایان پیشنهاد پیمانکاران و کارفرمایان

بسیاری از پیمانکاران و کارفرمایانی که در حوزه ساخت و ساز فعال هستند با توجه به سلیقه مشتریان که به دنبال کیفیت عالی و تنوع در طرح و رنگ هستند، سنگ دهبید را انتخاب میکنند چرا که این سنگ کاربری های متفاوتی دارد و ظاهری شیک و مشخصات فنی آن از سایر سنگ های وارداتی بهتر است.نه تنها مصرف سنگ دهبید در ایران بالاتر رفته است، صادرات این سنگ به کشورهای مختلف نظیر چین نیز افزایش پیدا کرده است.

این سنگ در سایزهای مختلف اسلب و تایل تولید شده یا به صورت خام و یا فراوری شده صادر می شود و برای ایران ارز آوری دارد.در کارخانه سنگ بری ابتدا سنگ های دهبید به اسلب های بزرگ تبدیل شده و سپس عملیات ساب روی این سنگ ها شروع می شود و در نهایت بر اساس سفارش مشتریان و به اندازه های مختلف برش می خورند.

 

سنگ دهبید شایان سنگ لوکس و گران قیمت

این سنگ لوکس و گران قیمت میتواند روح تازه ای به کالبد ساختمان ببخشد و فضایی مدرن و شیک را برای شما خلق کند که سال های سال تکرار برایتان بی معنا باشد.

 

 

 

سنگ مرمریت دهبید اسکای استون


اسکای استون دهبید با تولید سنگ های دهبید مرغوب به عنوان یکی از صادرکننده گان سنگ مرمریت در حال حاضر تامین بازار داخلی و صادرات به نقاط مختلف جهان می باشد. اسکای استون دهبید با تولید سنگ های دهبید مرغوب به عنوان یکی از صادرکننده گان سنگ مرمریت در حال حاضر تامین بازار داخلی و صادرات به نقاط مختلف جهان می باشد.

آدرس: تهران، کیلومتر 35 اتوبان تهران قم، شهرک صنعتی شمس آباد،بلوار بوستان، نبش گلبن 10 پلاک 1

تلفن:    56236124-021

همراه:   556 0 119 0912

مدیریت: محمدرضا شریعتمداری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *