سنگ مرمریت دهبید شایان

5/5 - (1 امتیاز)

سنگ مرمریت دهبید شایان

مشخصات ظاهری سنگ و موقعیت معدن

مرمریت دهبید شایان زمینه رنگی کرم روشن دارد و جزء یکی از لوکس ترین سنگ های داخلی می باشد. معدن سنگ دهبید شایان در استان فارس ، شهر صفاشهر جاده کره ای قرار دارد. در این منطقه معادن و ذخایر بسیاری از سنگ مرمریت کرم وجود دارد که معروفترین آنها معدن چاه مرغی می باشد که درمجاوت شهرستان دهبید می باشد و در اصل سنگ چاه مرغی را بنام سنگ دهبید می شناسند.

ضمنا سنگ دهبید چاه مرغی دارای زمینه رنگی کرم روشن می باشد و بیشتر کوپ های آن به خارج از کشور صادر می گردد با این حال سنگ های معادن دیگر در این منطقه که زمینه رنگی کرم روشن دارند را نیز اختصارا سنگ دهبید می نامند.  سنگ مرمریت دهبید شایان از نظر ظاهری و مشخصات بسیار شبیه به سنگ دهبید چاه مرغی می باشد.

 

فضاهای مناسب جهت استفاده از سنگ دهبید شایان و سایزهای متداول آن

با توجه به اینکه تمام مرمریت ها پایه آهکی هستند استفاده از این سنگ در نما و فضا های خارجی ساختمان توصیه نمی شود. سنگ دهبید شایان معمولا در سایز های ۴۰*۴۰ ،۴۰*۸۰ ،۴۰طولی ،۶۰*۶۰ ، ۸۰*۸۰ و اسلب تو لید و عرضه می گردد. البته با توجه به سفارش مشتری از نظر ابعاد در سایز های سفارشی نیز تولید می شود. سنگ دهبید شایان دارای تراکم بالایی بوده در نتیجه ساب پذیری آن بالا می باشد  و مقاومت سایشی آن نسبتا بالا بوده و جذب آب پایینی دارد.

 

قیمت سنگ مرمریت دهبید شایان

قیمت سنگ دهبید شایان از نمونه های مشابه خارجی آن مانند سنگ لته ترکیه بسیار مناسب تر می باشد.در کل قیمت سنگ دهبید شایان با توجه به کیفیت فرآوری(ضخامت برش ، کیفیت ساب و کیفیت مواد مصرفی در هنگام فرآوری از قبیل نوع چسب و اپوکسی و توری پشت سنگ و….) و سایز تولید شده متفاوت می باشد .

 

سنگ مرمریت دهبید شایان

سنگ مرمریت دهبید شایان

معرفی سنگ کف مرمریت دهبید اسکای استون

معرفی سنگ کف مرمریت دهبید اسکای استون

 

 

 

 


سنگ مرمریت دهبید اسکای استون


اسکای استون دهبید با تولید سنگ های دهبید مرغوب به عنوان یکی از صادرکننده گان سنگ مرمریت در حال حاضر تامین بازار داخلی و صادرات به نقاط مختلف جهان می باشد. اسکای استون دهبید با تولید سنگ های دهبید مرغوب به عنوان یکی از صادرکننده گان سنگ مرمریت در حال حاضر تامین بازار داخلی و صادرات به نقاط مختلف جهان می باشد.

آدرس: تهران، کیلومتر 35 اتوبان تهران قم، شهرک صنعتی شمس آباد،بلوار بوستان، نبش گلبن 10 پلاک 1

تلفن:    56236124-021

همراه:   556 0 119 0912

مدیریت: محمدرضا شریعتمداری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *